Terapia Manualna (zwana też medycyną manualną)  to system leczenia chorób narządu ruchu, w których następstwie pojawiają się różne dolegliwości, najczęściej w postaci bólu.
W zabiegach stosuje się bezpieczne i skuteczne zabiegi rehabilitacyjne  (dawniej nazywane "nastawianiem" kręgosłupa) oraz odruchowe. Polegają one na mobilizacjach, manipulacjach na stawach kręgosłupa i kończyn a także na oddziaływaniu na tkanki miękkie (mięśnie, powięzi, więzadła, ścięgna), za ich pośrednictwem na układ nerwowy.
Leczenie metodami terapii manualnej jest skuteczną metodą terapii w większości dolegliwości bólowych.

W trakcie ponad 20-letniej praktyki lekarskiej stworzyłem własne skuteczne i szybkie sposoby radzenia sobie z większością takich dolegliwości jak:
- bóle kręgosłupa, dyskopatie
- bóle stawów i zwyrodnienia stawów biodrowych i kolanowych.

Moja metoda terapeutyczna pomocna jest także w zmniejszeniu dolegliwości bólowych związanych z:
- bólami mięśniowymi, fibromyalgią, drętwieniem kończyn,
- bólami i zawrotami głowy oraz innymi towarzyszącymi im dolegliwościami- takimi jak: szumy uszne, zaburzenia widzenia, nudności, wymioty, zaburzenia rytmu pracy serca.
- chorobami reumatycznymi (RZS, ZSSK),
Na szczególną  uwagę zasługuje oryginalna wypracowana przeze mnie metoda leczenia przepuklin dysków międzykręgowych  z użyciem metod terapii manualnej homeopatii oraz akupunktury. Została ona poddana badaniu naukowemu,  które  przedstawiane było na kilku konferencjach  naukowych i opublikowane w piśmie naukowym  Medycyna Manualna. Szczegóły badania dostępne na stronie w zakładce: Publikacje lub dla Specjalistów

Rejestracja telefoniczna+48 33 861 86 71+48 602 214 616
Wyślij wiadomośćkb@bonimed.pl